Lördags bio

Hejsan svejsan!
Har inte kunnat blogga något de senaste... två dagarna (?) eftersom att jag har jobbat och varit hemma hos Chrille och han har fått virus på datorn, stackarn. Sin nya fina dator.
Nyss hem kommen från jobbet och det första jag gör är att läsa bloggar istället för att plocka in matvarorna i kylen, illa. Om någon undrar hur det går med löksoppsdieten så går det sådär. Får inte i mig så mycket löksoppa som jag borde och hade hoppats på, men jag kombinerar det med grönsaker, frukt och nån hårdmacka på jobbet, men det ger bra resultat ändå. Siffrorna går ner på vågen, så jag är nöjd.
Ikväll blir det bio på heron, jag och Chrille ska kolla på Avatar... spännande!!!

Egentligen är inte sånna här "onaturliga" filmer min grej, men den här måste jag ändå se, den verkar ju iaf bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback