Shhh

Blir lack på Johanna, Rickard och Anki. Mina fiskar, Chrille fick äran att döpa dom. Varför jag blir lack är för att dom hela tiden pluppar, det låter precis som att en vattenkranen står och droppar. As irriterande när man ska försöka att sova. Jaja, hur som. Idag fick jag sluta klockan nio istället för att stänga, det hade gjort fel i dagens schema, gissa om jag blev lyllig? Efter jobbet, åkte jag hem till Mickis, där jag Ida och Christin hängde, vi kollade på Paradise och mammas pojkar. Jag fick damp på Mickis och Ida, men mest på Mickis som håller på att skriva dumma saker på sin facebook. Typ "Linn är kåt". Då fick jag rå damp på Mickis, vi slogs lite och nu har ja rivsår på armen och så. Men jag gillar henne i alla fall. Nu ska jag försöka att sova trotts att J,R och A pluppar i 190. Ska trotts allt upp innan åtta imorgon bitti. Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback