Skhlm

Nu kommer en liten update. Har inte orkat blogga eller sitta vid datorn någonting sen julafton.
Men jag har i alla fall firat jul med både mamma och sen pappa, jobbat, festat på juldan och varit på middag hos pappa där Anna med fam var. Mysigt!
Idag var jag ledig från jobbet, eller jag hade tagit ledigt för en vecka sedan. Så idag passade jag och mamma (sov också var ledig) på att ha en mys-dag. Vi började med att lämna tillbaka en volym-tång som jag fick i julklapp. Hade önskat mig en våg-tång men önskar man en våg-tång av pappa kan man ju inte räkna med att det ska bli rätt. Hehe..
Efter det, åkte vi upp till IKEA jag shoppade en nylla/cd/dvd ställ. Som jag strax ska skruva ihop. Där efter åkte vi till skärholmen, åt sallad på Mollys (såklart) och sen blev det ännu mer shopping.
Nu ska jag sätta ihop hyllan. Kanske visar er senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback