Välkommna hem till mig!

Underbart att vara ledig idag och att veta att jag är ledig imorgon med, att jag jobbar tors-sön är ju en annan femma. Idag har jag handlat tre nya fiskar ink. skål och sen en ny julstjärna. Var så trött på min gamla. Sen fikade jag även på stan med Malin och Sophie. Nu ska jag röja upp här hemma, diska, bädda rent och så vidare. Är fortfarande rätt stökigt sen helgen. Efter det blir en en dusch och krypa ner i sängen och glo på TVn hela kvällen. Dags att sätta lite fart då! Ps. Imorgon ska jag hem till mamma och fixa håret. Hon ska hjälpa mig och tvärt om. Ska bli skönt att bli av med lite utväxt. Trodde egentligen att vi skulle ses idag, tog fel på dagarna. Så jag gick runt med överdrivet skitit hår på stan alldeles i onödan. Aja, håret klagar väl i alla fall inte. Tur att det finns mössa! Näe, städa var det!


Kommentarer
Postat av: christin

jag behöver hjälp med designen på min blogg Linn ;)

2009-12-01 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback