Där sprack det

Slutade jätte tidigt idag, redan vid klockan 12 typ. Hade tänkt att åka hem till Chrille efter skolan, vilka mig lite och sen gå och gyma en liten stund. Men så långt kom jag faktist inte, somnade i soffan och vaknade för en liten stund sen.
Jag som hade värsta planerna på att träna sen hem och storstäda rummet. Men aja!
Nu vet jag inte hur jag ska göra, tror jag hoppar träningen. Har ju faktist världens träningsverk sen igår, så kan ju vara skönt att vilka kroppen lite.

Ibland känns det faktist så himla lyxit att bara få somna några timmar, istället för att behöva göra en massa saker


Kommentarer
Postat av: Emma

Om det skulle vara så att ni kanske vill flytta in här så kanske det går att fixa. Det är ju bara att vi rekommenderar er?=) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback