Det får mig att må bra

Alla gillar väl att shoppa. Jag älskar att fynda, eller det gör väl alla andra också, men hittar jag grymma fynd så kan kan jag må bra flera dagar efter. Jag blir rikigt nöjd med mig själv, det är ungefär samma känsla som när man skickat in ett arbete till läraren. Samma nöjda känsla!
Bara för att jag inte hade något bättre för mig denna Tisdags kväll, tänkte jag dela med mig av två av mina fynd från skärholmen..

Ett par hallon rosa/röda ballerina i mocka från TOPSHOP. Skulle kostat 400kr jag fyndade dem för 50 korv öre.
En väska med nitar från Åhlens, som jag har spanat in förut. Men inte köpt för att jag inte behöver fler väskor. Men när den bara kostade 99 kr istället för 349 kunde jag inte låta bli.

 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Konstigt hur ...! kan övertala sina vänner om

hur bra dom mår när både SKOR och VÄSKOR köpes!

För hon följde väl med upp?....va?

Pussilainen.

Postat av: Linn

Haha! Ja, men jag måste erkänna att jag är snäppet värre på väsk-fronten och hon på sko-fronten så ingen är väl mycket bättre än den andra. Men dock är hon lite värre. Snart förvandlas väl människan till en sko eller nått.

Haha!

2009-02-18 @ 22:10:25
Postat av: Mamsilainen.

Jappsilainen!!!!!

2009-02-18 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback