Duktiga tjejer

Idag är jag lite rakarns och skolkar, ringde oh sjukanmälde mig i morse. Kände att skoldagen var rätt meningslös plus att jag har lite viktiga saker att fixa här hemma innan jag ska till jobbet. Så för att slippa stressa arslet av mig så skippade jag skolan idag helt enkelt. Fick ett sms av Malin i morse, då hon skrev att hon hade gått ner nästan två kil sen vi började träna. Jag har inte vågat vägt mig än, men jag hade ju hoppats på att inte vara mycket sämre än henne. Så jag ställer mig på den där vågen jag med, och vips! Jag har också nästan gått ner två kilo, fan vad vi är bra!
Jag funderar på att vara så där superduktigt bara för det och ta en prommis nu innan frukosten. Ja, så får det bli. Ska ju faktist sitta i en kassa nästan hela dagen och där får man inte många kalorier brända. Haha!


Kommentarer
Postat av: Marre

Va duktiga ni är. Läste att du följde viktväktarna förut, gör du fortfarande de eller har du gått ner bara av träningen??

Postat av: ida

va duktiga ni är tjejjor!!!!!!!<3

2009-02-18 @ 18:07:34
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Linn

Marre- Ja det var bara förut, så nu har jag gått ner genom träningen och att jag slutar att fuska hela tiden. Nu fuskar jag bara en gång i veckan, på helgen. Sen försöker jag att hålla mig ifrån godis och sånnt:)



Tack Ida Maria Linnea Engren...... <33

2009-02-18 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback