En katt? NEJ TACK!

Chrille ringde just och sa att vi ska få en katt, hans jobbar kompis frågade om han ville ha hennes katt för hon började bli allergisk. Och den dumma jäveln säger JA! Men jag sa till honom att han får välja mellan mig eller katten. Vi har ju redan haft en katt och det funkade ju inte. Orkar verkligen inte med en katt nu när man ska flytta plus att ingen av oss har sett den, han bara sa ja utan att änns kollat på katten lixom. Han menade på att (men vi får den ju..) ungefär som att man ska ta emot allt som är gratis!
Jusst nu håller jag på att prova kläder inför fredagen (personal fest) måste bestämma mig nu eftersom jag inte kommer att komma hem innan dess. Men det är ju skit svårt, allt känns ful på mig jusst nu. Det är typ sommar tema så jag får packa ner massa sommar kjolar och nån vit känning så får jag bestämma mig sen. Känns alltid bättre när man fixat hår och smink och sånnt.

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Men snälla Linn nu låter du lite Barsk!!!!

Gratis är gott.....Prins(an) va ju gratis

och Wilera(råttan)som nu har blivit mina djur!

Klart Pissen ska va hos er!

Pussilainen.

Postat av: Linn

Näe!! Om inte jag får ta dit min kanin, får inte han ta dit en kissem Punkt slut:D

2009-02-18 @ 21:57:05
Postat av: Mamsilainen.

Men jag har ju råttan hemma+hunden och katten(riktigt spännande)

Pussilainen.

2009-02-18 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback