Fettis dagen

Idag ska jag inte sitta i kassan, utan hjälpa till inne på bagerit. Jag ska nämligen packa semler, vad passar inte bättre än att göra jusst det denna fettis dag? Jag undrar bara hur det ska gå. Kommer ju att bli något sugen, får se om jag unnar mig en sen i alla fall. För semler är ju bara för underbara!
Efter jobbet ska jag på något möte om ekonomi i en och en halv timma. Jippi. Det känns som att mitt sportlov kommer att vara det sämsta ever. Fick reda på att jag har världens största prov plus redosvisning på måndag också, så då var det bara att sätta igång att plugga på det också, när jag inte jobbar eller packar vill säga. Jag funderar på att gå ut och röra lite på mig, en prommis vore faktist inte helt fel, fast och andra sidan har jag det väldigt bra här också. Får se hur jag gör, hej!

JAG HJÄRTA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback