Jag börjar faktist undra

Kom hem från skolan från en timma sedan. Stannade kvar och gjorde ett prov jag missat i histora, det gick bra! :)
Nu är jag hemma hos Chrille och har precis diskat klart, det tog mig nästan en halv timme, då kan ni tänka er hur mycket det var. Halv sex kommer Malin och hämtar mig, vi ska åka och träna. Inget gympa pass idag, känner att min träningvärk inte klarar av det. Eller jag kommer inte att prestera någe bra, hehe. Så vi tar det en annan dag den här veckan. Funderar på att åka hem ikväll, han som börjar på C och slutar på hrille är så tråkig idag. Tjurig som fan, undra vem det är som är i lingon veckan igentingen...?

Bilden snodde jag från en annan blogg. Men det är lite komist, detta kunde verkligen vara Chrilles lilla kök. Samma fula lådor under köksskåpen (dock har han finare luckor occh handtag) samma fula kakel, samma lilla space, samma disk ställ, samma diskställ för bestiken och till och med samma diskborste. Nu kanske ni också störde er på att jag skrev samma, det heter ju faktist lika dan, men jag orkar inte ändra det. Men det jag ville komma fram till var att vi också hade lika stor disk, men min var faktist större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback