Jag har blivit utmanad

Så här ska ni göra:

  • Gå in i mappen mina bilder.
  • Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
  • Visa bilden i bloggen och skriv sedan något om den.
  • Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
  • Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

När jag gjorde allt det där så hamnade jag på den här bilden...


Den här bilden är från i sommras på planet ner till Turkiet med Ida och Malin. Ida var/är en mästare på att fotta och hon skulle hela tilden fotta just mig, eftersom att jag inte ville vara med på bild. Speciellt inte här, när man har setat på planet i några timmar och kände sig så där lagom snygg och gla.


Kommentarer
Postat av: ida

Haha så djävla kul! Va lack du var..

Postat av: Linn

haha, ja sköjja inte.......

2009-02-07 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback