Jag vill använda mina sommar kläder inte stoppa in dom på vinden!

Här både rensas det och viks in snyggt i lådorna. Skönt att kasta sånnt jag inte använder, jag är himla bra på att spara på kläder. Jag tänker alltid att " a, men den här kanske jag vill använda någon gång" men har jag inte använt plagget på cirka ett år så tror jag inte att jag kommer att göra det heller, så nu har jag beslutat mig för att slänga typ en fyra tröjor. Haha, gud vad dukigt jag är då! Har också lagt undan en massa sommar kläder i en låda på vinden. Det ligger ju bara ändå och tar en massa plats. Det lockar ju en anning att använda de, speciellt mina sommar kjolar och shorts. Men det får jag plocka fram på vår kanten helt enkelt. Nu ska jag ner till tvättstugen igen och kolla om min tvätt är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback