Plötsligt händer det.....


Kom precis hem från Heron, filmen var jätte bra:) Lämnade Ida innan jag åkte hem, så därför tog jag landsvägen. Det är ganska dimmit ute och speciellt på landsvägen, så jag var hela tiden berädd på att det kunde komma ut djur.
Men när jag lämnar landsvägen och nästan är inne i nykvarn så känner jag mig mer "skäker" men vad står då inte mitt framför mina ögon? Jo ett rådjur, helt vilsen och bara glor på mig. Jag bromsar in och släpper förbi kraken, han hade en polare i skogen men han vågade inte smita förbi. Sen gick pulsen lite snabbare när jag körde hem. Jag tänkte under hela vägen att "det vore så typiskt om det kommer ut något nu, som skrämmer skiten ur mig" men sen när man börjar släppa den tanken, så stog han bara där.....
Nu ska jag snart sova, är helt död. Puss och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback