*Tycker synd om mig själv*

Blir ingen sovmorgon för mig imorgon heller. Jobb klockan 7.45- 15.00 är vad som gäller. Så jag ska gå upp klockan 05.30 imorgon. JIPPI! Dags att gå och lägga mig snart kanske?
Mitt rum är fortfarande kaos, jag ger skart upp för idag. Blir till att fortsätta imorgon, när jag kommer hem efter träningen.
Hur ska jag hinna med mitt liv den här veckan?

Mån- Jobba-träna-Packa-städa (Usch, vilken tråkig dag mitt lov börjar med)
Tis- Jobb 14.00-19.00
Ons- Träffa Alexandra- Utgång senare
Tors- IKEA
Fre- Jobb 10.00-16.00
Lör- Jobb- 9.00- 15.00
Sön- Flytta vid typ 8 på morgonen

När ska jag få sova ut?  *tycker lite synd om mig själv, känns lite bättre då*
Kan ju trösta mig med att det blir en bra lön plus att ja, att jag äntligen flyttar. Så jag ska nog inte klaga ändå. Plus att lönen kommer ju på onsdag och då ska jag gå loss på IKEA *Älskar att handla där*

Så där ja, nu känns det ännu bättre. Dags att fortsätta, så jag kommer i säng någon gång.

Kram banan//


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du har tid att svänga förbi här också! Det finns en liten som är nyfiken på sin moster! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback