Idag har vi varit tillsammans i två år

Lägg märke till att jag är uppe klockan 8.30 en lördags morgon. Min telefon har inga batterier, så jag kan inte ställa mitt alarm. Så jag vågar inte gå och lägga mig igen, för då kanske jag vaknar upp vid 12 tiden. För om ett tag ska jag åka hem, fixa massa saker och sen kommer jag hem hit till Chrille igen.
Jussde.... idag har vi varit tillsammans i TVÅ ÅR! och det ska firas lite ikväll, han har köpt hem cahmpange och hjärt chocklad. Sen ska jag bjuda mig på tre rätters, hehe=) Sweet!
Undra vem som åkte ur lets dance igår, ska snart kolla upp det. Igår var jag så himla trött, jag hade legat vaken för att se vem som skulle åka ut. Sen hann jag bara se de första tre paren som gick vidare sen somnade jag.

Chrille ska föresten flytta och jag med typ. Är ju alltid här, så jag kommer att ta med mig en del grejer dit. Men ändå inte lämna mitt rum helt tomt, för det kan ju vara skönt att komma hem ibland.... så det blir ju nästan som förut, bara det att jag tar med mig lite av mina saker hemifrån.
Igår var vi och kollade på den finaste och största ettan jag har sett i hela mitt liv. Utsikt över vattnet, gammal med över 3,5 meter i tak. Stora gammla fönster, jätte stort fint kök.. ja den var helt perfekt med andra ord. Spännande!!!!
Så nu är det bara att sätta fart att börja packa här hemma, för om nästan bara två veckor så smäller det. Igår kväll satt vi och kickade lite på IKEAS hemsida och hittade massa saker vi ska införskaffa. Fett kul.......

Utsiken!

Kommentarer
Postat av: Linaa Ö

GRATTIS TILL EEEEEEEER:D och hur fin utsikt som helst :D Pussss hoppas ni får värdens bästa alla hjärtans dag + två års dag =)

2009-02-14 @ 12:12:54
Postat av: Linn

Tacccckkkk, liniiiiss! Detsamma, hoppas ni också får en bra hjärt dag;)

2009-02-14 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback