Ibland orkar jag bara inte "ta tag i"

Sitter här i mitt lilla rum och försöker att plugga, men det går inte speciellt bra. Tusen tankar snurrar runt i mitt huvud och jag försöker mest förstå mig på folk, det jag inte förstår är hur dom är funtade! Men nu ska jag ta och lägga ner dom tankarna, för jag kommer i varje fall inte komma fram till något vättigt svar. För det finns nog inget! Istället ska jag försöka konsentrer mig på provet jag har imorgon.


Innan det tänkte jag visa er två bilder på mitt akvarium, som ni fortfarande inte sett.

Kan ju säga att det lockar en aning att krypa ner i sängen, speciellt när jag bäddat rent. Med mina nya lakarn som jag köpte på MAXI, för en billig peng. När det brann där ni vet, men dessa var inplastade och ny tvättade så det är faktist fräscha. Tröttnade faktist en del på alla mina rosa bäddset.
 
Men innan det måste jag fakstist duscha, har fortfarande tränings kläderna på mig, skit äckligt jag vet! Men det har lixom kommit så mycket annat runt omkring så jag har aldrig kommit till skott.
Och sen var de det där med pluggandet ja...


hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback