Armani black code...

Äntligen hemma! Eller ja, har varit hemma nu ett tag. Men har bara hunnit med att äta, vårullar, ris och sötsur sås. Mmmm! Så smarrit. Det har känts som att den här dagen aldrig skulle ta slut, men den har ändå varit bra... lång och bra.
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon väntas tjejmiddag :) Ska bli skitmysigt. Men innan måste jag ner på stan och hitta någon present till Chrille. Det ända han önskar sig eller kan "komma på" är en parfym. Men för det första känns det så tråkigt plus att jag har gett det förut och för det andra är den väldigt dyr och för det tredje så är den väldigt liten så den är alltså inte värd pengarna, engligt mig. Men men får se vad jag hittar på. Nu ska jag krypa ner i sängen. Vi hörs.
'
Men och andra sidan luktar den ju fruktansvärt gott...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback