Dags för lite ris och ros

Jag Rosar

 Cousecous och kyckling sallad. Som jag har ätit nu i två dagar. Skippa pastan och kör med fullkorns cousecose istället. För det första är det nyttigare och för det andra kan det vara kul med lite variation och för det tredje är det himla gott. Glöm bara inte lite road island sås på toppen.

Min jacka från Vila, en sådan som Sofie har på sig här. Jag gillar den verkligen, den är lite små cool. Plus att jag är så trött på min fjällis, så det är kul med en annan ett tag.

 Att gå och lägga sig i tid! I två dagar i rad nu har jag gått och lagt mig vid 21-22 tiden. Och jag märker verkligen skilland dagen efter, mycket piggare plus att man blir tröttare tidigare, så då kommer man i säng skaplingt igen. Istället för vid 01-03  på natten som jag brukar sova i vanliga fall.

Jag Risar

Snön! Okej, det är skit fint med snö ute och allt sånnt. Men den är för sen, varför kom den nu? Den skulle kommit till jul eller åtminstånde till nyår. Nu vill jag ändå inte ha någon,


Nyårs löften, Jag har redan brutit mitt!!!!! Så lika bra att inte ha något, annars blir man bara besviken på sig själv! Det är dom där bullarna på jobbets fel.

 Att det faktist är dags för skola snart igen, suger ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback