En liten update

Vet inte varför jag loggade in här, har egentligen ingenting att skriva ju. Förutom att det här är värdens slappaste dag, har verkligen inte fått något gjort. Softar med Chrille framför TVn är det ända jag gör. Ibland går jag in på Bloggkoll och kollar om någon rolig har uppdaterat sin blogg, men det är rätt dött på den fronten med. Vi funderar på att beställa en pizza eller dela på en, det får räcka. Men igen av oss har ork att gå och hämta den, Chrille är bakis så det sjunger om det och jag är seg, seg seg....Vid sex tiden kommer mamma och hämtar mig, när jag kommer hem ska jag iaf få något gjort. Ska bla. städa mitt rum och jag stökade till igår. Sen byta akvarie vatten, eftersom att glömde bort att göra det igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback