Godmorgon

Jisses vad skönt det var att få sova ut idag. Efter att Lina och Ida åkte i morse gick jag och la mig igen, sov fett dåligt i natt för Lina snarkade som en karl så jag gick och la mig i jockes säng klockan 4 och sen gick det typ inte att somna om för att sängen var så jävla kall och det var så ljust i rummet (orkade inte gå bort till förnstert och dra ner persienen)
Men gårdagen var faksit jätte mysig. Idag skulle jag varit med Chrille men han verkar typ dissa mig för att han ska på match, så jag ska nog vara med Spättan istället men det går ju lika bra det, haha! Undra vad vi ska hitta på? kanske ut och köra lite bil? Haha...
Jag är rätt sugen att dra ner till Olle=Olareys en stund ikväll, för att jag vet att Chrille ska dit och då kan jag lixom vara med båda om ni förstår vad jag meanar... får se om spättan är på... hon ska ringa när hon har rast, hon jobbar nämligen idag och det gör inte jag, hurra!

En bild på två coola brudar på väg till Romme i ettan!
Tyckte lixom att den passade så bra in till det här inlägget, not!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Gå ut!!! Jag ska ut och jag vill ge dig en bamse kram för körkortet

2009-01-17 @ 17:36:00
Postat av: Anonym

Söt du är, ja. Jag ska ut, så vi ses där:D

2009-01-17 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback