I Am Bored

Idag är jag väldigt rastlös! Har inte gjort någonting alls idag känns det som, men ändå har dagen gått jätte snabbt. Stannade ju faktist kvar i skolan i hela tre timmar efter jag slutade, så det kanske inte är så konstigt. Satt i bibblan och på började ett arbete, gick väl sådär... efter det gick jag och Ida till Ican och köpte massa naturgodis, det fick bli min lunch!
Sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte och storhandlade på Maxi, eller ja... hon gjorde det. Jag satt mest på en sån därn dricka back bland kryddorna och såg på när hon sprang och plockade. Vägrade att hjälpa till typ, hehe!
I kassan träffade jag Hassan.. en av de få som jag "känner" på jobbet. Han är en rolig prick, eller han kläcker ut sig liite roliga saker ibland. Som typ... när han stog i självscan (eller hur det stavas??)
Han hade iaf ingen kund... då ropar han ut... "ETT KUNDMEDELANDE!.... kan vi få lite kunder till självscan tack, jag är uttråkad" Men det roligast var när kassaledaren hade ropat ut "Kan vi få Hassan till kassan??"
HEhe,,, hihihihi...............
Nu ska jag duscha, köpte nytt shampoo och balsam idag från DOVE det är mitt favvo. Det luktar så gott och så länge och så mycket och så bra och så.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback