Ingen vill leka med mig ikväll

Var nyss ute och gick en sväng med mamma. Snacka om att det är kallt ute, snoret frös typ till is. Eller inte typ, det gjorde det! Brrr...... Hade dubbla mjukisar, dubbla strumpor, uggs, fjällis och vantar. Men ändå frös jag som en liten naken råtta!
Filmen Kops är på tv nu och jag ska nog gå mer och se på den med de andra, har ju sett den många gånger förut.. men den är rätt bra så ska se den igen. Sen ska jag och mamma åka och hämta kina mat, OM det ska bli gott!
Så det blir en lugn kväll idag igen. Första helgen på väldigt länge som jag har varit hemma, både Fre- Lör- Sön.
Men idag skulle jag vilja ha lite sällis.... Ida är sjuk, Ida.E ska vara med Ufot, Spättan jobbar...? Chrille jobbar natt???? Och det är dom jag ville leka med....
Jag som skulle vilja sätta mig i bubbel poolen och snacka gojjaaaa.....

HAHA va ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback