Jag hatar det

Hur typiskt är det inte att jag har gått och fått halsfluss?? Nu när vi skulle sätta igång med träningen? Jaja, inte mycket att göra åt, var nyss på stan och hämtade ut antibiotica som jag ska käka i 10 dagar. Jag som var bjuden på tjejmiddag hos Lina på lördag, vilket innebär att jag inte kan dricka en ända droppe... alkohol alltså. Bajs! Men men... thats life. Nu ska jag ta och göra klart mitt spa arbete som jag påbörjade igår, är snart klar. Mamma sjukanmälde mig både idag och imorgon, men jag tror jag måste till skolan imorgon iaf. Kom på att jag har läxförhör i historia, kan inte missa de. Åh, jag hatar allt som har med plugg att göra. Herrrrååå


Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Men hjärtat!!!!Finns dagar om 10 dagar också!!!

Dessutom ALKOHOL när ni ska börja era nya LIV????

hummmmm? Hur fan gick det ihop.....inte vet jag?

Jag är ju bara mamma.....men en sak vet jag:DU E`SÅ SÖT!!!

Pussilainen

2009-01-26 @ 14:28:07
Postat av: jocke

såg att du va ute o åkte i lördas, tare lungt med högtalarna dom sprängdes ju nästan din Dumma Blondin.

jag hörde att du klarade teorin på 5:e försöket det e ju klart som glas att du är en trafikfara då, tar men det på 5:e så borde man inte få körkortet.



2009-01-26 @ 17:22:07
Postat av: Mamsilainen

Nu va du inte snäll JOCKE!Linn är bra på att köra!

Har du ingenting snällt att säga......så säg ingenting alls!

2009-01-26 @ 17:41:02
Postat av: Linn

Mamsilainen-

Jag vet, jag vet. Men så typiskt just nu. Skulle ju vara så mysigt att få ta ett glasvin till maten med de andra jue, men jag överlever. Och du har rätt, mitt nya liva jaaaa... men jag tror ändå att jag kommer att hålla mig till de nya livet på vardagarna och inte så mycket på helgerna. Måste ju få leva lite också:) ihihih...

2009-01-26 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback