Lite hemma SPA

Jag går fortfarande omkring och myser i min rosa morgonrock och mitt otvättade hår. Men nu hade jag tänkt att ta tag i den biten. Ska ta en dusch, lägga i hårinpackning, lägga en ansiktsmak, ta bort mitt svarta nagelack som är skit fult just nu och allt sånnt därnt. Lite hemma SPA ni vet! Sen fick jag lite klagomål igår att mitt akvarievatten var rätt grummligt, så jag tror bestämt att jag ska byta vatten till firrarna också, det vore ju snällt!

Ps. Innan det ska jag ut och rejsaaa... måste känna på hur det är att köra själv också. Haha. Men jag ska bara åka runt lite här i Nyken!



Okej. en liten update! Det var hur härligt som helst att köra själv, men rätt pirrigt. Jag kom till en udda korsning. Och då ville jag fråga mamma "får jag åka nu? Vem ska åka först?" Men nu var ju inte hon där...
Men det verkade som att bilarna väntade in mig, så jag körde iväg.
NU ska jag SPA:a. Hörs senare!
PÖSS

Kommentarer
Postat av: sofie

grattis grattis grattis linny!!!!

2009-01-17 @ 15:08:26
Postat av: Linn

Tackar tackar:D

2009-01-17 @ 15:43:06
Postat av: haft körkort sedan onsdags .

haha du är precis som jag!

2009-01-18 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback