Ny Blogg på G

Nu har jag kommit jätte långt i mitt människan socialt och kulturelt arbete eller msk som vi brukar säga. Men då kanske ni tror att jag pratar om en mat sked eller nått, så därför skrev jag inte det... msk alltså.
Ska snart gå och lägga mig, imorgon kommer att bli en lång dag. Först skola och sen direkt iväg och jobba där efter, till klockan 20. Sen efter det kommer mamma och hämtar mig:)
Jusdet, ska starta en ny blogg nu också. Men den ska bara vara till för min svenska lärare, hon har fått för sig att vi ska börja blogga. Skriva lite om hur vi tycker svenska lektionerna är och så.. undra vad bloggen ska heta?

Om man fick bestämma vad man vill drömma om skulle jag välja att drömma om sommar i natt. Älskar att öppna balkongdörren och mötas av grönska, värme och fågelkvitter. Haha!

Kommentarer
Postat av: ida-maria linnea engren

uuuuhh nuugää :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback