Ångrade mig...

Nu måste jag lösenordsskydda min blogg eftersom det finns två personer som jag inte vill ska läsa den. Det är skit tråkigt men de har inget med mitt liv att göra helt enkelt. Vill ni ha lösenordet, mejla mig ([email protected])

Puss och kram på er



Fick ett mejl som löd ungefär att.... varför ska jag lösenordsskydda bloggen pga. det här?
Att jag ska skita i det bara och köra på som vanligt, är dom så intresserade av mig och mitt liv.. så låt de roas.
Typ så och jag kan faktist hålla med henne till en viss del. Det känns super tråkigt att förlora massa läsare på bloggen. Skriver så klart mest för min egen skull, men när man lyckats fått några stycken blir man av med dem plus att jag tycker att det är roligare att skriva när men vet att några läser. Typ! Och det tänker jag inte låta dem där personerna förstöra. Utan jag tänker köra på och skriva här som vanligt. Men just nu är jag ganska tom på ord, så det kanske blir en liten blogg pause. Eller så börjar jag skriva redan imorgon eller kanske om en vecka eller mer? Jag vet inte, skriver nästan gång jag känner för det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: ENGREN

miss u

Postat av: Anna

You go girl! =)

2009-02-02 @ 17:44:11
URL: http://www.metrobloggen.se/whippy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback