Slappis

Nu är det dags att ta en dusch.. packa väskan och lägga fram kläder tills imorgon. I och med det, så sparar jag tid imorgonbitti. Då sätter jag bara på mig det som finns framme, tar min packade väska och drar, typ! Slänger på lite smink och äter en macka också. Imorgon blir det mjukis braller+tröja och uggs och en knut på skallen, gud så skönt det ska bli. Idag hade jag osköna, låga jeans. Så därför kör jag på raka motsattsen imorgon. Natti!

Ps. Läste i Mirelles blogg. (min pappas tjejs dotter, hehe) Att hon och några kompisar också ska till Rhodos. Och åker hem den 9 Aug. Hon skrev " vi ses där"
Och jag svarade att de kanske vi också gör, hur komist vore det inte. Vi har nämligen inte sätts på kanske 2 år och så kanske vi ses där, vore kul. Hoppas vi gör det.

Jag, jocke, mirelle. Alanya år.... 2005 kanske? Något sånnt!
Länge sen var det i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback