Uselt

Usch, jag känner mig som värdens dåligaste människa. När jag slutade jobbet, hann jag inte mer än upp till omklädnings rummet innan "kassalerade" ringer på mobilen. Då frågar Emma som hon heter om jag kan jobba i helgen. Inte på lördag säger jag då, men söndag går bra. Men plötsligt slog det mig att Chrille fyller ju år på söndag. Men pratade just med han och det var okej, han skulle ändå ha match och hade inte tänkt att fira sig förns helgen där på i alla fall. Men ändå, hade ju faktist tänkt att överraska han med paket och lite fika och så där. Men jag får komma hem till han sent på kvällen helt enkelt. Och sova hos han innan så vi kan vakna upp tillsammans och sjunga "ja må hon leva" eller snarara "ja må han leva"... Nu ska jag placka väskan och krypa ner i sängen. Imorgon har jag bara en lektion, idrott i 50 minuter sen slutar jag:D jippi, jobbar på kvällen. Tråkigt, men ändå.. bra cash till resan vettja. Nattiiii

En mycket gammal bild på Län, den gammlaste jag har på datan faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback