Shopping

Nu är jag i skolan. Shoppade loss en del imorse, bla. en stor rosa resväska. ordinarie pris:499. 75% på det blev ynka 124 kr. Så Här sitter jag i skolan med min jätte stora bag. Fylld med annat som jag fyndade, lite träningskläder, träning BH, tröjor, en skjorta, strumpbyxor och ingenting gick över 40 kr. Sen hittade jag även bäddset, 37 spänn styck och lakan och grejer. Och det är inpackat så det lär ju inte lukta så mycket. Men det gör där imot kläderna, så det ska jag tvätta minst 2 gånger när jag kommer hem. Nu måste jag få något gjort, puss!

En sådan fast cerise rosa! Perfekt till Rhodos. För när vi åkte till Alanya fick jag låna Thomas pappas gamla resväska från Kriget. Den var rikigt gammal, det snistlade om den när jag rullade den. Malin och Ida mobbade mig hela resan för min fula väska, men i år slipper jag det. Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback