Vilken färg...?

(Klicka för större bild)

Sorry Spättan! Men Im In Love i dessa sandaler. Såg att på Lisas blogg, att hon ska beställa de rosa. Då tänkte jag "Åh, finns de i fler färger?" och är jätte sugen på att beställa ett par, har ju redan två par likande sandaler i svart redan så den här gången vill jag ha ett par i färg, tänk någon av dessa med fett bruna fossningar, coolt!
Ska troligtvis beställa ett par imorgon, ska bara kolla hur min budget ser ut först. Men nu till det svåra... vilken färg ska jag ha? Chrille säger de gula, vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

De rosa var fina

2009-01-22 @ 20:42:52
Postat av: ida

Rosa:)

Postat av: id a e

rosa

2009-01-22 @ 22:39:01
Postat av: Lina

Haha gillar inte riktigt dom där skorna så jag måste faktiskt hålla med chrille ;D men isf rosa, eller vita, om du ska köpa :D

2009-01-23 @ 14:38:59
URL: http://linaaaz.blogg.se/
Postat av: Mamsilainen

INTE DU OCHSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sök hjälp innan det är försent.......sko djävulen finns...tro mej jag vet!!!!!!!

Pussilainen.

2009-01-23 @ 15:08:34
Postat av: ida

Men mamsilainen, dom skorna är jättefina och dom skulle sitta sååå fint i hennes skogarderob! Belive me I know all about shoes! KYSSSS

2009-01-24 @ 19:33:56
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback