Brittan

Satt i kassan och telefonen ringde plötsligt. Kassaledaren frågade om jag ville gå hem. (1,5 timme tidigare) OM jag vill, jublade jag!
Hade dock aldrig sagt ja, om det inte vore för det att jag ska på fest ikväll. Eftersom att det är dubbelt betalt idag. Men jag kände att det var värt pengarna att slippa stressa som en galsning när jag kom hem. Plus att jag tog två extra tider nu i veckan, så jag behöver inte ha ångest över det.
Snart kommer Malin hit, vi ska fixa oss tillsammans. Sen åka och hämta Ida som slutar kl. 10. Den stackarn får dock stressa!
Ikväll är det en jobbar kompis som fyller 20, hon har valt att ha Britney spears tema.. jag kommer dock tuvärr inte vara så insatt. Blir någon klänning jag har, ska testa lite nu. Ciao!

Tänk var många olika stilar den människan haft och hårfärger. Allt från svart, blont, brunt, långt, kort och RAKAT!
På det här tiden var hon som finast.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback