Dagen

Hej!

Dagen har än så länge varit bra. Tog en ordentlig sovmorgon, sen har jag röjt upp ordentligt här hemma. Så nu känns det rätt fräscht! Vid tre tiden kommer Ida över med hemma gjorda biffar, färsk potatis och sås. Så himla gullig! <3
Malin kom så klart också förbi och käkade. Elin ringde och sa att hon var i när heten och sprang upp och sa Hej, var så länge sen jag såg henne. Så det var trevligt.
Sen har jag varit nere på stan och tagit en mjuk glass vid maren med mamma. (okej, den ingår inte i mitt nyttiga liv) Men vi tog en ordentlig promenad efter. Sen hem igen, där jag hjälpte henne att noppa öngonbrynen samt färgade dem och fransarna. Så nu är hon ännu snyggare;) Hon måste ju få ut något av att sin dotter gått en SPA linje...
Kom precis ur duschen, strax kommer Ida och Malin över. Vi ska sminka oss lite tillsammans, ta ett glas och lyssna på musik innan det är dags att gå ner på stan.
Så dags att välja kländer innan dom är här. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback