En bra låt & en bra dag

Jag är hemma hos Malin och sjunger på en egen hem- kompinerad sång som är jätte bra.  De tycker dock inte Malin som ber mig vara tyst så fort ja sjunger. Även fast jag sjunger lite tyst och hon är på badrummet hör jag ändå henne säga "Linn, jag hör dig".... aja jag ska försöka vara tyst, men det är svårt!. För det är inte lätt att bli av med en låt som har satt sig på hjärnan Hela förmiddagen har jag varit på stan med Änna och Alvis som jag förövrigt bara vill äta upp. Får inte nog av de lilla charmtrollet, vi gick runt och kikade lite fyndade en väska och en tunika/kort klänning. Hon köpte en lika dan, men observera att jag hittade den först;)
Åt lunch på ett cafe som jag aldrig varit på tidigare, rätt nytt. Sen kikade vi vidare. Vilade fötterna på donken och tog en glass. Nu ska jag och Malin titta i den efterlängtade taxfree katalogen som kom igår:D Najs, nu är det fett nära jaoo!
Sen ska vi softa framför en film har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: slidis

Men AJA svik mig gör det! Hur lät det i morse " åhh imrogon då ska vi alla tre sitta och kolla i taxfreekatalogen och gå loss" Skit på er. Jag tänker behålla era saker från nelly, tudeluuuu! fuck ya

2009-07-14 @ 20:18:10
Postat av: Änna

Thank yooou for idag! Fett najs. IF it was!! :)



pöss

2009-07-14 @ 20:42:53
Postat av: Linn

Haha, yes. IF it was ;);) pözzah

2009-07-14 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback