:)

Timmarna bara flög iväg, eller säger man rann iväg...? Aja, dagen gick snabbt med andra ord. Nu är jag hemma med Ida, eller Ida är inte här just nu. Hon var tvungen att springa hem och hämta skit papper och en tröja. Men hon kommer snart tillbaka! Hon ska sova här idag igen, hon och Malin har varit här två nätter i rad nu. Men idag är det ingen vanlig natt. Jag låter henne sova brevid mig i sängen, hon klagar nämligen på att bäddsoffan är för hård. Så idag är jag rikigt snäll. Annars tycker jag det är så skönt nu när Chrille är borta och jag får hela sängen för mig själv. *ego*
Imorgon är jag ledig, så jag ska spendera hela dagen med mamma som har varit på Kreta i en vecka så vi har inte setts på ett tag. Nehe, det här var allt för idag... vi hörs imorgon igen. Kram banan!

Bjuder på en bild på Ida, eller det är nog mer hon som bjuder på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback