Från igår


Igår hade jag på mig min oranga klänning för första gången! Kände mig sommrig! Den kommer att få hänga med till Rhodos, det är en sån klänning som är gräslig om man är en blek- fis.

Malin

Ida

Sofie

Madde

Mat

Hus

Katten- Grålle?


Ps. Emma var också med. Men jag vågar inte lägga ut kort på henne, för hon hotar med att lägg ut en bild på mig från stranden. Med en tampong i näsan. (Blödde så mycket näsblod så att allt papper tog slut) Ja, då får man ta till med andra hjälp medel. Kul.... hade dom andra åt mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sofie

duu bilden du la upp på mig var ju inte 100 poäng direkt.. tur för dig att ingen läser min blogg så det gör inget om tampongbilden kommer upp där ;)



varsegod för kommentaren :) hihi

2009-07-01 @ 23:19:07
Postat av: Linn

Jo, den var ju as fin. Det var därför ja la upp den. Daah!



Näe, då jävlar!!!!!!!

2009-07-02 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback