Nöjd med min insatts...

Jag har precis plockat undan alla saker, kläder, diskat osv. Nu ska det bara dammsugas, men det får vänta tills imån. Nu lyfter jag inte ett finger till. Ida ska sova över här inatt, hon är just nu hemma hos henne, för att gå på toa. Haha! Mitt toa papper är nämligen slut, så har jag tur så får jag en rulle när hon är tillbaka. Vi ska äta, sen blir det väl film och sova. Längtar redan, ska bli så skönt. Imorgon jobbar jag, 12-19-30 *anteckna gärna min tid*. Har bara fyra dagar kvar nu, sen blir det två veckors ledighet.

Spättan på jobbet. Underbar outfit inte sant alla blogg människor..? Röd figur sydd skjorta, med cool personlig brosch *namn bricka* . Trendiga byxor i en klätchig grå nyans, massor av fickor för bla pennor och andra "bra att ha saker".
Allt detta kommer från Ica Maxi! Finns tuvärr inte att köpa, utan du måste jobba där för att få tillgång till dessa. Och det bästa av allt är att det är helt gratis! Kan det blir bättre....? Knappast!


Kommentarer
Postat av: IDA E

haha alltid ni med era tider. exakta tider :D

Postat av: Späättan

HAHAHAHAHA, staaackars alla människor som aldrig får uppleva vår outfit ; )

2009-07-27 @ 17:31:10
URL: http://malinramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback