På Söndag

Tjejerna har åkt hem, här sitter jag ensam kvar med slingor på skallen. Det är snart dags att skölja ur skiten.. hoppas det blev bra. Har även lagt en ansiktsmask och peelat ansiktet. Ida och Malin har färgat ögonfransar och bryn. Så ikväll har vi snyggat till oss inför resan.
Det är fortfarande kaos här, saker överallt och massa disk. Ska ställa klockan tidigt imorgon. Jag hoppas att jag går upp då och fixar allt jag inte orkar gör nu. Men eftersom att jag känner mig själv så bra vid det här laget, så kommer jag att snooza vidare till sista sekund. Så typisk mig!
Imorgon när jag kommer hem från jobbet, vill jag ju bara umgås med Chrille som kommer hem bara en halvtimma efter mig. Och då ska ju maten stå färdig på bordet- stekt falukorv med makaroner var vad han ville ha. Typist svenskar att vara sugna på det efter en utomlands resa.

Jag blir så lycklig varje gång jag tittar på kylskåpet och möts av ett sådant fint schema...


Har jobbar hela sommaren. Nu är det bara en dag kvar att stryka över innan det är dags... pirr pirrrr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback