Seriöst...?

Detta går åt skogen. Jag försöker packa, Ida komenterar alla mina kläder. "Ska du verkligen ha med dig den här? Den kommer bli för varm" Malin skrattar åt mina trosor med ugglor på. Båda ap garvar åt mina mjukis shorts med blommor på, som jag tänkte att jag skulle ha på mig ner till stranden bara. Men då vill tydligen Ida inte vara min vän.
Ida snor åt sig mina BH:ar springer runt och diggar till musiken med dem på huvudet...
Jag hittar inte det jag ska...
Ja, det är kaos här här hemma med andra ord. Nu är dom båda och hämtar ögonbryn/ögonfrans färg hos Ida. Vi tänkte snygga till oss lite, får se hur det här slutar. Tre blondiner med svarta ögonbryn kanske? Vore väl rätt hett...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback