En ledig tisdag

Då var det tisdag då och idag är jag ledig, skönt! Både idag och imorgon faktist, men sen jobbar jag både tors-fre och lör. Men det är bra, för jag måste få in massa pengar till resan. Nu är det ju bara två månader kvar och det kommer att gå fort. Fasiken vad härligt det ska bli att ligga på playan, höra vattnet skvalpa och känna solen steka.
För här hemma verklar ju våra soliga dagar redan vara förbi, men förhoppningsvis har jag fel.

För någon dag sedan bestämde jag och Malin oss för att ta tag i våra liv, det har blivit en del fusk ätande innan studenten. Men nu ska vi börja träna igen, så idag blir det en sväng till gymmet eller en lååång prommis.
Sen tänkte jag försöka bli sådär duktig och boka in mig på lite spinning pass också! Förr i tiden var jag på spinning minst två gånger i veckan. Vad hände sen..?



Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Alkohol....lite mycket sånt kanske??

Är ju inte så taggad att träna dagen

efter (som typ blir väldigt ofta)men

så är det med ungdommar och så ska det

va.....LEV LIVET!!!!!

Pussilainen.

Postat av: Linn

Mja! Kanske en anning. Men nu är det ju slut på alla studentskivor och sånnt. snyft Så därför är det dags att ta tag i livet ett tag och sen leva det nere på Rhodos;)

Kramilainen!

2009-06-10 @ 10:18:32
Postat av: Mamsilainen

Rhodos....ja, vill också följa :(

2009-06-10 @ 15:44:17
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback