Inte på topp

Hej!

Har inte orkat blogga på ett par dagar, ibland är man inte på topp!
Har jobbat hela dagen, så typistk att det ska bli bra vänder nu.. när jag jobbar nästan hela veckan. Kunde det inte ha varit bra förra veckan? Då jag bara jobbade en ända dag, jaja...
Imorgon är jag i alla fall ledig, så jag ska passa på att sola!!!! Och sen ta en prommis till skolan och hämta mina betyg, som jag inte har gjort än.
Idag jobbar Chrille natt, så jag ska passa på att kolla på en film som han aldrig vill se och sen äta mina vindruvor. Åt det igår med, älskar när jag får "nåjja" på något nyttigt, istället för att bli beroende av typ ben and jerrys som jag var under en peridod, blev ju både rund och runderad. Dvs. RochR. Hiihihihihihhhii

Just nu kostar dom bara 20 kr på Ica maxi, bara så att ni vet! Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback