Längtar efter sommarvärmen

Jag är så trött så att jag inte orkar mova mitt as till sängen, mina ögon känns as torra och jag kämpar för att hålla dom uppe. Chrille var tvungen att jobba natt *vi som skulle ha mys kväll*, Ida & Malin är ute på krogen och ränner. Jag orkade verkligen inte följa med, så därför sitter jag här helt all by my self. Men det är ändå rätt skönt, eller inte. Jag har kommit på att jag inte gillar att vara ensam, i alla fall inte på kvällarna. Aja. Kom att tänka på det att nu har jag ju faktist sommarlov, eller egentligen inte. Men jag tänker i alla fall se det som de. Även fast jag ska jobba en del.
Jag vill bara ha det där underbara vädret tillbaka, så man kan ha sånna därn mysiga sommar kvällar med grillning, bra musik/ sällskap och kanske lite kubb. Precis som vi hade hemma hos Emma för någon vecka sen. Så härligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback