Min student!!!!!!!

Kl. 8 började började allt med champange frukost i en lokal som Natta hade ordnat. Alla var till en början lite små sega och fattade inte att det var dags, i varje fall inte jag.

Efter ett tag, med lite musik och alkohol insåg vi att vi skulle ta studenten.

Mina snyggingar<3

jag hjärta asti

Alla var så fina så


Världens bästa Ida och jag

TAGGADE!





Sen tog vi taxi till skolan!


I skolan dök Lina upp, den stackaren hade spytt hela morgonen. Sånnt som inte får hända.

Kommer att sakna er

Sen taggade hon till


Mathilda och Lina :)

Lisa

Louise kunde inte hålla tårarna inne


Våra mentorer fick blommor och vi fick frulle, igen!


Jossan och Jonathan, klassens ända kille. Hihi! Hur har du stått ut???

Sen skrev vi i mössorna

Sista lunchen i skolan






Du gamla du fria...........




Sedan bar det av till torekällberget
Sån härlig känsla, när vi gick upp. Först gick en orkester och trummade och sedan följde ett långt tåg av glada studenter. Vägarna spärrades av och all trafik fick vänta tills vi gått förbi. Det var coolt!




På berget, hittade jag tillslut mamma och co. Jag trodde jag skulle trilla framlänges med alla saker runt halsen.

Jag och syster Anna

Alva var också där

Och lillebror *ägget* och co

Efter det åkte vi flak. Det var helt obeskrivligt kul!

Mottagning hemma i Nyken.
Fick skit fina stora rosor av Chrille och ett armband från Pandora som jag är helt kär i.

jag sa ju att dom var fina

Tack ska du ha! <3

Världens bästa maaammmiii



Ida och Alexandra

Paket öppning


Sen var det dags att fixa sig igen. Haha! Alexandra var så rolig när vi kom hem den natten. Hon och Lina sov hos mig, men dom kände inte varandra med fick sova tillsammans i bäddsoffan. När Alexandra ska gå och lägga sig, så säger hon... alltså jag känner ju inte äns henne, men hon ser väldigt snäll ut! Sen började hon gnälla om att hon fick sova med soff kuddar och filt. Det låter inge kul såhär kankse, men hon var rolig!!!!

Jag böt om till min nya klänning!!

Mamma hade tryckt den här tröjan sjäv! :)


Slutskivan var på Olareys, det var skoj. Förutom att jag inte fick tillbaks min västa från garderoben. Dom klantiga jävlarna hade gett ut den till någon annan. Så nu sitter jag här. Utan körkort, bankomatkort, hela plånboken med andra ord. Min fina nya rosa. Nycklar och mobil. Känns jätte naket. Som när jag skulle till jobbet och kolla så att jag hade med mig allt....
har jag min mobil, leg, bankomatkort och nycklar med mig? som alltid. Nej jusde jag har ju inget! Så väskan bestod av ingenting.................. BAJS! på er fula människor som inte kan lämna tillbax!
Det tråkigaste är just att det finns sånna oärliga människor som inte kan lämna in den till polisen eller ringa till någon från mobilen och säga att dem har min väska. Att dem kan ha läst alla mina medelanden osv. Och att jag inte får någon ersättning för detta, så tänk på det tjejer. Lämna aldrig in din väska på olareys, för dem säger bara att dem inte kan ansvara för sakerna. Så imorgon ska jag och Malin till moraberg och kika på ny mobil, som tur är så var det snart dags för en ny i alla fall. För min hade börjat strula!

Kommentarer
Postat av: IDA E

men stackars dej gumman!!!!!!!!!:(

tack för senst föresten<3

jävla idioter assså.. går det inte att anmäla eller något?

Postat av: linn

har gjort de. men de kan inte göra nått säger de.

Tack sj:)<3

2009-06-07 @ 23:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback