En bra Fredag

Gårdagen blev verkligen lyckad. Ida och Elin hade gjort en jätte god middag när vi kom dit, kyckling, potatis i ugn och massa sallad, bröd, sås. Efter det, körde vi en hel kul lek... skrattade så jag höll på att trilla av stolen.
Sedan blev det massa dans, Idas lillebror Emil 10 år var inte blyg och dansade loss med oss tjejer. Han var kung på dansgolvet med andra ord! Efter ett tag kom killarna, en hel del saker avslöjades i "jag har aldrig" haha! Lina, det trode jag inte om dig :D
Aja, iaf. Jag och Malin gick och la oss vid 5 på morgonen ungefär. Vi vaknade vid 10 idag. Så jag har sovit ungefär 5 timmar i natt. Om  en timma ska jag till jobbet, jobbar till 22.15 ikväll. Känns lagom kul.
Nu är det dags för en dusch, sen ska jag åka iväg. Suck!
Igår tog vi tydligen över 600 bilder, med Idas kamera. Så kanske lägger upp några här senare. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback