En kväll på Akuten

Det känns som att jag knappt har sovit på fem dar, därför är jag hemma jusst nu. Egentligen borde jag vara på sydpoolen. Hela kvällen spelnderade jag på akuten med Ida, stackarn har åkt på magkatarr =/ när jag mötte henne utanför akuten igår kunde hon knappt gå, hon skakade och fick andas i en påse. As läskigt! Hon fick ta massa blodprov, OM jag led med henne. Jag var tvungen att gå och köpa vatten efter, började må illa och kallsvettas. *hatar sprutor*. Men efter vi fått vårt rum, så blev hon "bra" och där satt vi i 5 timmar och väntade på provresultaten. Den sista timmen var jag så fruktansvärt uttråkad, så jag började stoppa in papper i näsan och lät ida ta kort på mig. Ska be henne skicka dem sen, så jag kan byta ut min profilbild på facebook;)
Nu, ska jag titta på andra avenyn, jag vet inte hur många avsnitt jag har missat. Klockan 16.00 är det dags att jobba. Jag funderar på att åka och träna innan de, men samtidigt så ska jag bara göra ingenting, i några timmar. Vet inte hur länge sen det var jag inte gjorde någonting. Men det är fint väder, så en prommis längs kanalen vore ändå rätt skönt.
Ha en bra dag=)


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

me hallå.....upp datera NU...

vi vet att Prinsessan varit på Akuten..

vad har du annars gjort?

Pussilainen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback