Fan vad jag är bra...

om jag får säga det själv! Idag har jag fått så mycket gjort, så jag vet inte vad.
Imorse gick jag upp 20 minuter innan bussen gick, måste nog slått mitt personliga rekord. Sedan var jag i skolan hela dagen, mina planer var att åka hem på en gång och sova (bara ta närvaro på första lektionen). Eftersom att jag nästan inte sov något den natten så var jag helt död, i skolan var jag på pluggis humör och gjorde det jag skulle. (ibland är jag nämligen bra att prata istället) vet inte hur det kommer sig men...ja!
Etfter det, var det bara att åka hem. Duscha, äta och åka och jobba. Kom hem från jobbet vid 9 tiden. Då satte jag mig vid datorn och skev på ett av mina tråkigaste och svåraste arbeten genom tiderna. Ikväll var absolut sista chansen att lämna in den, så klockan 23.50 blev jag klar och skickade in skiten. Känns så himla skönt. Nu ska jag snart gå o lägga mig. Imorgon blir det också ett fullspäckat schema- skola, tandläkaren, stan, skärholmen, träna, fixa mig, åka hem till Ida i Nykvarn för att sedan gå loss där hela natten. Mamsilainen (om du någon lång läster detta) så betyder ordet "gå loss" inte så som du säkert tror. Det bjuds på mat och en himla massa bra musik vet jag i alla fall. Då det ska vi gå loss på....
Nu pratar jag i nattmössan. God natt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback