Sart så...

Kass uppdatering, här är det inte massa inlägg om dagen som det brukar bli. Men jag har fullt upp med massa saker hela tiden, så jag har varken tid eller lust att sitta framför datorn. Plus att vi inte kopplat in min än... men snart är jag "tbx". Igår var jag i skolan, sedan drog jag direk till jobbet. Började klockan två och slutade vid halv tio. Efter det, åkte jag till Nykvarn lämnade bilen, hämtade Ida osv. Sedan tbx till stan med Malins bil, gjorde mig i ordning. Och sedan gick vi ut.. jag och Ida. Och nu är det dags för jobb idag igen, från tolv till åtta. Så jag är skapligt trött om jag säger så. Tur att det inte blev för mycket alkohol igår bara, för då hade jag varit död vid det här laget, typ.
Nu är det dags för en ducsh, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback