Studentklänning

Idag sjukanämlde mamma mig, för det första så försov jag mig och för det andra hade vi bara två föreläsningar om SOS barnbyar? (någonting) Känns inte så jätte vikigt att gå på i alla fall.
Nu har jag besökt en massa hemsidor, i hopp om att hitta en studentklänning. Men har inte lyckats med det än..
Det är ju faktist inte så lång tid kvar och jag vill vara ute i god tid.
Det vore kul att beställa nån, så man kanske kan få vara lite ensam om den. Aja... ska kika vidare senare.
Om ett tag ska jag träffa Alexandra, Anna och lilla Alva (hennes bebis) på stan. Vi ska ta en lunch, sen är det dags för jobb 17-21. Och där efter ska jag och Malin slappa hemma hos mig, medans Chrille partar loss. Då passar vi på att kolla på film och snackar skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback