Tiden räcker inte till...

Jag har ingen fritid! Jag vet inte när jag senaste kom hem efter skolan och inte har något att göra. Längtar efter ett bara komma hem, lägga mig  i soffan och kolla på tv. Att bara få softa med andra ord. Men jusst nu de senaste veckorna innan och efter flytten har det varit hur mycket som helst. Hinner ju kanppt träna! eller blogga...!
Det känns inte som att jag gör annat än att jobba och gör jag inte det.. så är det något annat tråkigt som måste göras.

Idag då- skola- jobb 15-20.30- hem- plugga (skriva klart en Svenska uppgift som ska vara klar tills ikväll) sen får jag sova.. när det nu blir.
Men jag kan ju glädja mig åt att det snart är helg, längtar tills på fredag imorgon alltså.... tror det kommer att bli grymt!
Näe, nu är det dags att sätta lite fart. Vi hörs nästa gång jag har tid, typ!

Sen kan jag ju fortsätta trösta mig själv med att jag ska bo på detta underbara hotell om liiiite mindre än fem månader. Så där...  nu känns det liiite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback