Vattengympa

Jag har spelderat hela min dag på sydpoolen. Ungefär 12-15 pers har redovisat sina vattengympa pass på ca 20 minuter, så ja.. det tog ett bra tag innan vi fick gå hem. Efter över 2 timmar i bassängen gick jag upp. Eftersom att vi inte fick vara i varmvatten bassängen blev det as kallt efter ett tag. Jag var jätte nervös när jag skulle hålla i mitt, kom av mig och började flamsa. Men efter det gick allt rätt bra, till och med tanterna blevid började köra med oss. Haha!
Efter det gick jag ner på stan, köpte lite små saker. Gick runt där och fördrev lite tid, allt för att inte komma hem. Så himla rörigt. Får panik på alla saker överallt, men det kan ju inte fixa sig själv. Så ikväll ska jag hänga upp och lägga in alla mina kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback