Det är snyggt att vara lång.. eller?






Igår klöpte jag mitt tredje par högklackade skor någonsin.
Jag måste vara den enda tjejen som endast äger tre par skor med klack.
Höga skor har aldrig varit min grej, eftersom att jag redan är så lång. Så har jag aldrig förstått varför jag ska göra mig längre? Har två kompisar som nu blir ett huvudkortare än mig (om dem har vanliga skor)
När jag var mindre och hade växt värk, grät jag. Inte för att det gjorde så ont. Utan för att jag inte ville bli längre. Men nu.. efter 18 år.. har jag kanske börjat fatta grejen med dessa höga skor. Dem gör att benen ser längre och smalare ut, plus att man känner sig lite kvinnligare och mer uppklädd. Så därför slog jag till på dessa snyggingar från sko punkten.
Ni som inte känner mig kanske fick en bild framför er att jag är världens längsta kvinna eller nått. Men jag blir oftast längre än de flesta med mina 174 cm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är snyggt att vara lång! Kan ta på dig dom där klackarna och vara stolt! =)

2009-03-31 @ 22:19:38
Postat av: sissi to

mums, dom där skorna vill jag också ha. 249;) har allt kollat in dom, får se om ja härmas.

du e urläcker linnsan ;););)

2009-04-01 @ 10:39:13
Postat av: Linn

näe... 299 faktist;)

2009-04-01 @ 11:32:32
Postat av: mamsilainen

Passar skitbra till ett par sexiga trosor!

Pussilainen.

Postat av: Linn

Haha, ja varför inte hörruduu?

2009-04-01 @ 21:40:32
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback